Een bedrijf staat nooit stil. Bij de implementatie had het misschien een bepaalde structuur, welke inmiddels door interne wijzigingen of groei is veranderd. Het softwarepakket van AFAS kan enkel succesvol blijven, als het met je bedrijf meegroeit. Een kleine wijziging is vaak zo doorgevoerd. Wij bieden hiervoor functioneel applicatiebeheer op afstand. Je stuurt de vraag via de klantportal in. Wij bekijken de vraag en bepalen welke actie benodigd is. Vervolgens kunnen we vanaf iedere werkplek inloggen* in jouw AFAS omgeving en helpen je snel weer op weg. Geen reiskosten en altijd snel geholpen.
Afhankelijk van de vraag die gesteld wordt, bekijken we hoe complex en urgent het is en hoeveel tijd we verwachten kwijt te zijn. Soms is het nuttiger om enkele vragen te combineren. Bijvoorbeeld als het één, effect heeft op het ander. In dat geval kan het verstandiger zijn wél op locatie te komen. Of wellicht vindt je het gewoon prettiger om een hele of halve dag met onze consultant samen te werken. Uiteraard behoort dit ook tot de mogelijkheden en komen we graag naar je toe.
Wil je jouw tijd, maar vooral dat van je medewerkers efficiënter besteden en is je interesse gewekt? De koffie staat bij ons altijd klaar, dus geef een belletje en kom eens langs. We bekijken direct de mogelijkheden voor jouw bedrijf.
In de Wolken 226 1186 BP Amstelveen | 020 - 822 18 50 |
IBAN: NL 65 RABO 0322578302 | BTW: NL 857909058 B01 | KVK: 69534861 |