Klantverhaal | Letselschade.com

 

Organisatie: Letselschade.com, Papendrecht

Branche: Zakelijke dienstverlening

Gebruik AFAS: CRM en InSite

Project: Dossier digitalisering

Aan het woord: Barbara Eysbach, Directie assistent en P&O

 


 

Letselschade.com is één van de grootste onafhankelijke letselschadebureaus van Nederland. Sinds 1990 treden zij op als belangenbehartiger voor slachtoffers en nabestaanden. Bij hen kun je rekenen op persoonlijke, deskundige en betrokken service. Letselschade.com werkt al dertig jaar met trots en gedrevenheid voor de belangen van haar cliënten en nabestaanden. Persoonlijke betrokkenheid is de belangrijkste kernwaarde en die wordt gedeeld door alle medewerkers: van de assistenten tot experts. Voor Letselschade.com is een dossier pas geslaagd als cliënten, bij het sluiten van hun letselschadedossier, de overtuiging en het gevoel hebben dat zij optimaal zijn bijgestaan.

 

De vraagstelling

 

Na bijna 2 jaar kregen de door ons diverse ingeschakelde externe partijen AFAS InSite niet ingericht. De standaard zaken waren geen probleem, maar de inrichting specifiek gericht op onze dienstverlening en werkwijze kon niet gerealiseerd worden.

Wij waren naarstig op zoek naar een partij die ons kon helpen met de inrichting van InSite. Inmiddels hadden we al heel wat geïnvesteerd, maar het uiteindelijke resultaat was onoverzichtelijk en voor ons kantoor niet werkbaar. Wij waren op zoek naar iemand die met ons kon meedenken én adviseren binnen onze dienstverlening, maar tegelijkertijd ook een beeld van onze organisatie zou krijgen. Met dit vraagstuk kwamen we uiteindelijk via via bij Provisup terecht.

 

De oplossing

 

De fysieke dossierindeling is in InSite overgenomen en zodoende herkenbaar en werkbaar voor iedereen binnen de organisatie. Het is dusdanig helder ingericht dat iedereen erg enthousiast is en bereid is om ermee te werken. Dat was 1 jaar geleden wel anders. Het is nu gebruiksvriendelijk voor het hele kantoor.

Om dit tot stand te brengen hebben we nauw samengewerkt met een consultant van Provisup. Berend heeft vooral structuur aangebracht in de opbouw. De heldere manier van communiceren en adviseren wordt daarbij als zeer prettig ervaren. Goed luisteren naar onze behoeftes en vervolgens de vertaalslag maken naar de mogelijkheden binnen AFAS, hebben zeker bijgedragen aan het positieve effect. Daarnaast is er echt geïnvesteerd in het inzicht krijgen in onze interne organisatie, de werknemers en het uiteindelijke doel. Hierbij komt het niet alleen aan op vakkennis, ook mensenkennis speelt een grote rol om uiteindelijk tot een goed resultaat te komen. De korte lijnen maken het mogelijk om snel te kunnen schakelen, wat voor ons heel fijn werken is.

 

 

 

 

Het resultaat

 

Voor Letselschade betekent deze oplossing een grote, belangrijke stap vooruit in het digitale tijdperk. Wat het ons effectief gaat opleveren in tijd en geld moet nog blijken, daarvoor is het nog net te kort dag. Echter, de positieve reacties van de collega’s die met Provisup samenwerken en daarnaast ook de positieve reacties op het resultaat beloven veel goeds.

Uiteindelijk is het doel dat de werknemers enthousiast zijn en daar hebben we alle vertrouwen in. We zijn heel blij met het resultaat dat nu is neergezet binnen AFAS InSite en kijken uit naar wat verder nog mogelijk is qua automatisering binnen onze organisatie.

 


 

Heb je een vraag of wil je graag eens kennismaken, neem dan vrijblijvend contact op.

Bel: 0172 - 636 846 of mail naar info@provisup.nl

 

 

 

Tolnasingel 1

2411 PV Bodegraven

Nederland

 

0172 - 636 846

info@provisup.nl

www.provisup.nl

 

> Onze kleine lettertjes

> Meer informatie, neem contact op

> Privacystatement

 

IBAN: NL 65 RABO 0322578302

BTW: NL 857909058 B01

KVK: 69534861

 

 

PROVISUP

 

Tolnasingel 1

2411 PV Bodegraven

Nederland

 

0172 - 636 846

Contactformulier

info@provisup.nl