Veelgestelde vragen & antwoorden

Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen en antwoorden onder elkaar. Staat je vraag hier niet tussen, neem dan zeker contact met ons op. We helpen je graag op weg!


Wat verstaat Provisup onder bedrijfsprocessen?


Binnen een bedrijf bestaan veel verschillende bedrijfsprocessen. Een bedrijfsproces bestaat uit een opeenvolging van activiteiten en werkzaamheden, benodigd voor het nemen van beslissingen of activeren van een volgende activiteit. De consultants van Provisup helpen je bij het inzichtelijk maken, (her-)schrijven en inrichten van jouw bedrijfsprocessen binnen de software, zodat je zo efficiënt mogelijk kan werken.


Kan Provisup adviseren bij de juiste pakketkeuze?


Als onafhankelijke partij kan Provisup je helpen bij de keuze voor het juiste ERP pakket, welke past bij jouw wensen. Wanneer je specifiek kiest voor AFAS Software, dan heb je de keuze tussen het ERP pakket en het Small Business pakket. Ook hierover kan Provisup je adviseren. Binnen onze eigen dienstverlening zijn er eveneens diverse mogelijkheden. We kijken naar jouw wensen en behoefte en stellen vervolgens het pakket voor dat hier het beste op aansluit.

 

Wat is het verschil tussen Functioneel Beheer en Consultancy?
 

Functioneel Beheer vindt plaats vanaf ons kantoor. Je stuurt een vraag in via je persoonlijke klantportal, omdat je bijvoorbeeld een snelle aanpassing in de autorisatie wilt, een weergave aanpassing of een andere relatief kleine vraag hebt. Wij helpen je op weg, zodat je weer snel zelf verder kan. Bij Consultancy komen we een hele dag naar je toe en gaan we aan de slag met hetgeen jij graag wenst. Dit kan een langdurig project van meerdere consultancydagen zijn of een enkele consultancy dag.


Wat zijn de opzegtermijnen van het abonnement en de strippenkaart?


Een abonnement voor Functioneel Beheer heeft een looptijd van een halfjaar of een jaar, dit kies je bij de start. Na afloop wordt het abonnement niet automatisch verlengd. Voor de inzet van de 5-strippenkaart heb je 12 maanden de tijd, een 10-strippenkaart heeft een maximale looptijd van 18 maanden.  Zodra de consultancydagen zijn ingezet, wordt er niet automatisch een nieuwe strippenkaart verstrekt. Alles gaat in onderling overleg.


Hoe begeleidt Provisup mij als klant?


Al vanaf het eerste contact doen wij ons best om jouw verwachtingen in kaart te brengen en onze dienstverlening hierop af te stemmen. Bij implementatie en optimalisatie projecten doen we een uitgebreide intake. Vervolgens werken we samen in een document waarin de projectvoortgang inzichtelijk is en sluiten we concreet af met de oplevering en eventuele vervolgafspraken. Bij langlopende projecten vinden tussentijdse opleveringen plaats. Wij vinden persoonlijk contact en een goede relatie heel belangrijk in de samenwerking. Het contact is laagdrempelig en alle consultants zijn per telefoon en mail bereikbaar.


Kan Provisup ook tijdelijk detacheren?

Ja, wij kunnen bij voldoende bezetting tijdelijk onze collega’s detacheren, maar ook gebruik maken van de kennis en expertise uit ons netwerk. Hiervoor werken we nauw samen met verschillende bedrijven en ZZP-ers. Detachering kan plaatsvinden op het gebied van functioneel beheer, salarisadministratie en ondersteuning op de HR en financiële afdeling. 


Wat is de relatie tussen Provisup en AFAS Software?
 

Bij Provisup werken gecertificeerde AFAS Experts, welke bij ons in dienst zijn. Behalve een nauwe samenwerking, heeft Provisup geen formele verbinding met AFAS Software. Hierdoor kan zij als volledig onafhankelijke partij, jouw organisatie van het beste advies voorzien.  





Benieuwd wat Provisup voor jou kan betekenen? Bekijk onze services en diensten. Direct een afspraak maken of informatie inwinnen? Bel naar 020-8221850 of mail info@provisup.nl. De koffie staat klaar!

Neem direct contact op:


Bel : 020 - 8221850




In de Wolken 226

1186 BP Amstelveen

020 - 822 18 50

info@provisup.nl

> Onze kleine lettertjes

> Meer informatie, neem contact op


IBAN: NL 65 RABO 0322578302

BTW: NL 857909058 B01

KVK: 69534861